Total Pageviews


Wednesday 10 July 2013

Memanfaatkan ilmu yang dipelajari....

Saya sering dengar Prof Dr Muhaya cakap dalam IKIM, kat TV bahawa apabila dia belajar sesuatu pasti dia akan fahamkan baik-baik kerana dia akan ajar kembali ilmu yang dia dapat tu kepada kengkawan dia plak.. haaa... Itulah konsep memanfaatkan ilmu yang dipelajari...

Mulai tahun ini, saya diberikan 5% KPI untuk obligasi sosial saya dalam menyampaikan ilmu kepada kakitangan di syarikat saya bekerja. Alhamdulillah atas apa yang diamalkan oleh Prof, kali ini saya berusaha memberi manfaat atas ilmu yang saya ada untuk kakitangan di bahagian saya bekerja.

Syukur Alhamdulillah topik saya hari ini, Asas Perakaunan - Chart Of Accounts dapat difahami dengan baik oleh mereka. Terima kasih kat gambarajah pokok ni yang memudahkan kami semua memahami konsep chart of accounts ini dengan lebih baik.



Topik ini tak sempat habis hari ni so kita akan sambung balik bulan hadapan. InshaaAllah. :)

No comments:

Post a Comment