Total Pageviews


Tuesday 28 February 2012

Menyambut Harijadi Hakimi di Port Dickson

Cuti hujung minggu dihabiskan di Port Dickson sempena hari jadi kimi dan nurul... Kami tiba petang sabtu dan menginap di PD Perdana. Sesampai aje, budak2 ni dh berlari ke swimming pool.. seronok berendam... ;)



Malamnya kami potong kek.. Kek Angry Bird bewarna biru menjadi pilihan kimi.. hehehe, keknye sedap cuma creamnye 'kureng' sket dan abis biru2 bibir dan mulut dek kerana icing birunye itu.. hi3...
...banana boat...

berkayak bersama anim... 'yeeeaaayyy'

kelaparan... masa mandi tak ingat nak makan.. ;)


Pagi2 ahad masa dihabiskan dengan berkelah di pantai blue lagoon sehingga matahari naik ke kepala. Mama2 semua mengambil kesempatan menaiki 'banana boat' mengelilingi sekitar pantai blue lagoon.. waaahhh.. amat seronok dibawa laju dengan lautan yang tenang.. terasa tenang sekali kepala nie.. ;) Mama dan kakak anim menyahut cabaran dengan berkayak pula.. Adoooiiii,,,, lenguh2 tangan dibuatnya.. kekeke.. apa2pun kami selamat mendayung pergi dan balik dgn selamatnya, yang pasti kami tak terbalik ye.. bayangkan last skali berkayak sewaktu ditingkatan 5... Lama dah tu.. :)


the best cendol in PD - depan balai bomba telok kemang

abg kimi dengan hadiah harijadinya...

                                                                 
Sampai di KL, jam 10mlm... terasa malas nak gi keje.. hehehe, alasan dan akibatnya terbangun lewat dan pagi tadi terkocoh2.. syukurlah sempat punchcard sebelum tanda merah keluar!!! Alhamdulillah, selamattttt... ;)

No comments:

Post a Comment