Total Pageviews


Monday 27 February 2012

Kasihnya Ibu...

Khamis lepas saya bertemu dengan makde setelah hampir 5 bulan tak bertemu... Syukur sangat2 sbb Allah perkenankan doa saya untuk bertemu dgn makde. Hilang rasa rindu saya pada makde...

Sape makde dihati saya?? haaaa... panjang ceritanya, dan dipendekkan cerita, semasa saya menunaikan umrah pada tahun lepas, makde lah peneman setia saya. Banyak pengalaman kami bersama dan diTanah Suci itulah saya telah meminta makde untuk menerima saya sebagai anak angkatnya..



Sesungguhnya saya pernah berniat untuk ke tanah suci bersama emak dan mak mertua saya sendiri, malangnya saya hanya merancang, Allah jua yg menentukan segalanya... Terima kasih pd Allah swt yg mengurniakan saya dengan makde yang akhirnya saya dapat merasakan kehangatan kasih seorang ibu di Tanah Sucinya... Hanya Allah yang mengetahui perasaan gembira saya ini.... Syukur tak terkata saya padaNya.. :)  Moga saya dapat menjadi anak angkat yang baik kepadanya... Amin.

No comments:

Post a Comment