Total Pageviews


Thursday 20 March 2014

Mesyuarat Siang dan Malam...


Harini saya rasa amat penat sekali... penat jadi SuperMak... penat jadi SuperStaf... dan penat jadi Superself... hahaha.. ade ke ayat gtu??? ;) 

Bila penat yang amat sangat saya akan teringat kata2 Prof Muhaya... Jika kita penat dalam beribadah kepada Allah maka keletihan itu akan menghapuskan dosa2 kecil saya... MasyaAllah... saya muhasabah diri... betapa banyaknya dosa kecil saya sehingga saya amat penat pada hari ini... Semoga benarlah kata Prof itu, semoga Allah swt mengampuni dosa2 kecil saya...

Saya nak berkongsi sangat sedikit kegembiraan saya bersama pembaca blog saya ni. Selama 2 hari yang lepas saya ada function besar gitu.. Memang bos saya dan team kerja saya amat risau dengan function ni. Berbulan kami prepare agar function ni berjalan dengan lancar dan sempurna. Paling penting ianya akan memberikan sinar baru kepada syarikat kami ini.


Retreat bersama Ahli Lembaga Pengarah

Mula - mula kami perlu mengadakan Retreat bersama Ahli Lembaga Pengarah. Alhamdulillah, ALP kami seramai 5orang yang dipengerusikan oleh Chairman kami, Tan Sri Dr. A. Rahim Tambhy Chik telah berlangsung dan mencapai objektifnya, kini tinggal kepada kamilah untuk merealisasikan hasil retreat ini...

Saya kagumi kebolehan dan karisma Tan Sri dalam memastikan syarikat ini berdaya maju dan bersaing dengan SMR yang lain. Sejak 6 bulan bekerja dengan Tan Sri banyak improvement yang dibuat oleh beliau. Semoga syarikat ini akan terus maju dibawah kepimpinan beliau.


Bergambar bersama Setiausaha Syarikat

Selesai Retreat bersama ALP jam 6.30pm... Bergegas bersiap kerana malamnya jam 9.00malam ada Mesyuarat ALP pulak... hurmmm.... 

Alhamdulillah jam 10.30mlm abis meeting. Lepas Chairman balik bilik, kitaorang ni plak yang buat discussion hasil dari retreat dan Board Meeting sampai jam 12 tgh malam... memang sampai lebamlah mata saya akibat mesyuarat siang dan malam...

Sampai bilik (saya plak sebilik ngan company sec) so pillow talk plak sampai 2.30am... haaa... memanglah kesiangan, tapi solat subuh buat tau... ;) hahaha

Sebelum balik opis.... kitaorang jenjalan ngan ALP kat Colmar ni... saya pulak dok menyakat anak salah seorang ALP kami... memang handsome anak lelaki dia yang berumur 2 tahun lebih tu... geram.. muka pan Asian gitu... :) **sori gambar budak tu takde... segan nak ambil... ngeee



Bye2 Colmar Tropicale... Till we meet again... ;)


Ini kali ke 6 saya ke sini... :)

No comments:

Post a Comment