Total Pageviews


Monday 24 March 2014

Crafty Mayya : Batik Painting, Fun Flower Magnets & Make Your Own Creation.


Sempena dengan cuti sekolah ni, saya adakan kelas art & craft bersama Mayya... Kebetulan sepupu Mayya, Adik Mizan datang bertandang so apalagi seronoklah buat art & craft ni bersama-sama.


Happy faces...


Tekun dengan aktiviti mewarna masing-masing.

Aktiviti kali ini adalah Batik Painting, Fun Flower Magnets dan Make Your Own Creation... Mayya sibuk dengan batik painting nya.. Mizan dengan mewarna fun flower magnet dan saya cuba menghasilkan orang dari kertas - make your own creation... 

Aktiviti art & craft ini amat bagus kerana ia dapat mengkoordinasikan otak anak-anak dengan warna dan aktiviti mewarna tersebut disamping ia akan membuahkan kreativiti dan kecerdasan minda anak-anak kita.


Batik Painting


Fun Flower Magnets


Bagi saya dalam art & craft class ni takde istilah salah dan silap... Jika nak warna apa sekalipun waima nak campur warna pun saya takkan kata itu salah atau tak betul.. Kita biarkan anak-anak kita bebas dalam kreativiti mereka yang tersendiri... In Shaa Allah, hasilnya sungguh menakjubkan.. ;)

Make Your Own Creation


Batik Paintings


Fun Flower Magnets

Alhamdulillah... kelas pertama kami telah berjaya.. Saya dan Mayya memang looking forward untuk kelas selanjutnya... Lagi-lagi saya dah jumpa kedai yang menjual peralatan untuk art & craft macam ni... #haish... tak sabarrrr!!!  ;)

No comments:

Post a Comment