Total Pageviews


Monday 12 March 2012

Menjamu Perut.

Aju seperti biasa akan belanja makan sempena hari jadi saya tapi tahun ini akibat kekangan masa beberapa kali lunch date kami dipinda. Akhirnya termakbul juga niat Aju, Fullhouse menjadi pilihan saya dan what can i say.... 'yummmilicious... ;)' Tqvm Aju...


meatball spageti dan choc mint ice blended menjadi pilihan...


pencuci mulut...

Waktu rehat hari jumaat pula plan nak jumpa aju je, nak bagi Aliya 'something' tapi terjebak pulak makan sushi kat jj setiawangsa. haha.. sian aju, percubaannya yang pertama makan shusi bagai 'dipaksa-paksa..' ;)


menu pilihan : fry set, cheese sushi ngan golden egg

Hari sabtu pula, saya dan geng waktu di UM dulu berkumpul di Seoul Garden bagi menyambut harijadi bestfren kami... Suraya Anum. Anum ni mmg minat ngan drama-drama korea.. Memang sesuailah kami makan-makan disini. :)

steamboat tomyam


menikmati daging dan kimchi dalam balutan sayur segar


Penutup perjumpaan kami, Salmah belanja pencuci mulut di Cofee Bean.. Tqvm salmah... :)

Red Velvet Cake dan Double Pure Chocholate Ice Blended

Ya Allah, syukur diatas nikmat makan yang telah Kau kurniakan ke atas kami. Dikala ada insan lain yang kebuluran dan tiada duit untuk membeli makanan kau berikan Aku dan anakku makanan yang jarang sekali dapat kami rasai. Terima Kasih Ya Allah, semoga makanan ini menjadi darah daging yang baik buat kami. Amin Ya Rabbal Alamin.


No comments:

Post a Comment