Total Pageviews


Tuesday 25 June 2013

Bali ~ Day 4

~ own free & easy until check out - Kuta Beach & shopping - Spa at Bali Orchid Spa - airport drop off ~

12 June 2013

Pagi ini kami semua bermalas-malasan, breakfast jam 9am dan morning walk dari hotel ke Kuta Beach. Sempat lagi Kak Aidah memborong t-shirt... ;) 




Ea bergambar dengan Boost Bali... ;)


Cantikkan helmet - helmet nih.. ;)

                                      




Jam 11am kami checkout, Rai dan Nisa telah menunggu kami... Sedih rasa nak tinggalkan Bali tapi sebelum tu sempat lagi Rai dropkan kami kat Hard Rock Hotel. Adelah orang tu nak belikan kakak dia tshirt Hard Rock disamping menghabiskan US Dollar ditangan... ;)

Rai kata dia nak bawa kami shopping kat Krishna untuk beli ole2. Kat Krishna ni harga nya memang murah dan memang berbaloi untuk beli banyak.. Bagi setiap pembelian Rp1000 melayakkan pembeli memasuki pertandingan cabutan bertuah.. Saya dapat 3 keping dan kesemua nya saya berikan kepada Rai.. kalau Rai menang kereta jangan lupa bawa saya ronda2 Bali ye.. ;)







Habis membeli, Van dari Bali Orchid Spa telah menunggu kami.. Hati amat sayu tika memeluk Nisa dan mengucapkan bye2 kepada Rai.... sesungguhnya terasa cepat masa berlalu.. Kami meneruskan perjalanan ke Bali Orchid Spa... : )















Spa kali ini selama 2 jam... memang lagi best dari semalam.. Mula-mula kami diberikan Balinese Massage, lulur dan youghrt seluruh badan. Terasa segala keletihan serta lenguh2 badan semuanya hilang pergi... Selesai sahaja berendam air bunga terasa rilex je.. Segar!!! :)










teh halia untuk memanaskan badan - Sedap!










Selesai spa kami dihantar ke airport... Dalam perjalanan ternampaklah sebuah lagi masjid yang memiliki kubah yang unik... :)



Sebelum boarding solat dulu....


Kami tinggalkan Bali dengan perasaan yang bercampur baur.. terasa heppie, sedih dan macam nak datang lagi aje... teringat kata Rai yang Bali tu bermaksud KemBali... ramai customer dia yang pasti akan KemBali ke Bali.. takkan puas hanya sekali ke Bali...

Iye, InshaaAllah akan KemBali lagi.... :)

No comments:

Post a Comment