Total Pageviews


Saturday 15 December 2012

Ke Jualan Buku...


BIG BAD WOLF BOOKS 2012

Welcome to the world's biggest book sale!!


Jualan buku termurah datang lagi....

Memang berbaloi membeli buku di Big Bad Wolf Books 2012 nie... Kali ini jualan ini dibuat di Mines, memang selesa parking dan kawasan jualan juga luas.

buku tersusun rapi dan kemas



suasana lengang amat sesuai untuk memilih buku... :)

Alhamdulillah ketika tiba orang dah tak ramai, amat selesa untuk saya memilih dan menilik buku-buku satu persatu. Kali ini saya hanya beli buku untuk Mayya dan sepupu-sepupunya. Ralit saya memilih buku dan saya hanya perlu membayar RM70 untuk 20 buah buku... Murahkan??? buku - buku yang saya beli harganya hanya RM3 ke RM6 sahaja senaskah... apalagi???? :)

mayya seronok membaca buku Dora nye... :)


No comments:

Post a Comment