Total Pageviews


Monday 14 January 2013

33 tahun usia di syurga...




Alhamdulillah arini genap saya berusia 33 tahun. Syukur ke hadrat Allah kerana masih mengizinkan saya untuk bernafas dan merasa bahagia memiliki anak secomel mayya. :)

Tahun ni saya tak bercuti dan melancong di hari jadi sebab mayya ade date ngan ayah tapi kak renee dan hanim buat surprise ade jugak kek untuk saya. Tq guys... im heppie. So harini saya habiskan dengan memanjakan diri di CN Beauty... Berurut badan dan scrub coffee... memang best, sampai tertidur-tidur membiarkan badan dibelai dan dimanjakan... Sungguh menyegarkan!

Jumaat lepas opis sambut besday saya dan beberapa staf lagi yang besday nya pun bulan januari.. Kek Keju yang Kak Aideaa buat sendiri memang sedap... *nyum..nyum* 

Thank You Allah atas nikmatMu ini, semoga Aku sentiasa menjadi hambaMu yang bersyukur... Amin. :)

No comments:

Post a Comment