Total Pageviews


Tuesday 1 January 2013

Layan Istanbul Aku Datang..

Atas permintaan ramai kat rumah, saya pun melangganlah filem Istanbul Aku Datang kat Astro First. So ramai-ramai lah kami menonton. Saya pun mengulang cerita ni sampai 3 kali. Saya suka lakonan Lisa Surihani dan juga Beto. Amat berkesan. Apa yang saya suka tang cerita ni ialah pengajarannya. Jika lelaki tu sayangkan kita dia takkan mengelak untuk meluahkan rasa sayangnya itu dan tiada alasan... ;) Apa yang difilemkan itu, ada sikit yang juga pernah saya alami. Paling best cerita ni amat santai.. tak memeningkan kepala saat menonton.. Syabas kepada para pelakon.. :)

Sambil-sambil tengok tu, Ea minta busu nye buatkan lempeng sambal ikan bilis cili padai.. haaa... bertambah-tambah si Ea dan Anip makannye.. ;)


No comments:

Post a Comment