Total Pageviews


Monday 13 January 2014

Di Usia 34 Tahun.....


Alhamdulillah... pada tarikh ini 13 Januari 2014, genap usia saya 34 tahun.. 

Terima Kasih padaMu yang masih mengizinkan saya untuk bernafas lagi, mengizinkan saya menjadi hambaMu lagi agar saya dapat bertaubat diatas dosa2 saya selama ini, menambahkan keimanan dan ketakwaan padaMu.. 

Sesungguhnya saya dilahirkan ke dunia ini ada tanggungjawab dan amanah dariMu yang perlu saya galas dan laksanakan sebaikNya mengikut apa yang telah ditetapkan olehMu dan dihadiskan oleh Nabi kesayanganku, Muhammad SAW. Semoga saya sentiasa dikurniakan hidayah olehMu...

Buat ahli keluarga saya, sahabat-sahabat baik saya dan kesemua yang mengenali saya, mohon maaf dari saya andai adalah salah dan silap yang telah saya buat, sesungguhnya tidak pernah saya berniat untuk menyakiti sesiapa hatta bermusuh. Tiada dalam kamus hidup saya.. Tapi saya ni hamba Allah yang lemah.. Maafkan kekhilafan saya.. 

Semoga tahun ini akan muncul sang pelangi menyinari perjalanan hidup saya di dunia ini... :) Terima Kasih atas jasa kalian... Semoga Allah swt membalasnya dengan sebaik2 balasan... Amin.


Dip & Dip by TJ

Full House by Bff

My fav by Bff..

Happy Besday to me...

Kek besday by fav niece...


Thanks All for being with me in bad times and in good times.... 

No comments:

Post a Comment