Total Pageviews


Monday 9 December 2013

Big Bad Wolf 2013


Jualan Buku Terbesar dan Termurah tiba lagi.. Jika tahun lepas saya gila membeli buku tahun ini menjadi-jadi kegilaan saya.. hihi..

Big Bad Wolf 2013 bermula pada 6 hingga 15 Disember 2013 di Mines, dibuka selama 24jam. Hah, dengar je dah best.. kat sana lagi best.. berjuta-juta buku boleh dipilih, ditelek dan dimiliki... Pilih je apa yang suka, harga confirm murah berbanding harga sebenar.. :) 


Main Entrance


Pentas


Saya suka buku Dinasour...

Kali ni saya bawa Mayya dan Ea.. Saya nak didik mayya untuk cintakan buku dan semaikan minat suka membaca dalam diri dia... Kami tiba jam 10malam setelah sejam mengharungi kesesakan jalanraya untuk masuk parking... *sakit kaki tekan break & minyak... hahah!!

Bila masuk dalam ni pulak nak kena mengharungi jutaan buku... Cakap je nak buku apa, semua ada.. dari kanak - kanak hingga dewasa... dari hobi melancong, memasak, memancing, ambil gambar semua pun ada... Memang seronok bagi pencinta buku.. :)


Aku Mahu Naik Pangkat!!!  ;)


@ 3am... Tak tidur ker???  

Lihat, jam 3am makin menderu ramainya pengunjung.. Saya ingat datang pepagi buta ni kuranglah orangnya rupanya jangkaan saya meleset... ;) Next year nak tukar strategi.. Nak apply cuti... hahahaha...


Kaunter bayaran ~ beratur panjang...

Kaunter bayaran pun kena berbaris panjang... Bagi parents yang bawa anak, jangan khuatir... Ada tempat untuk tinggalkan anak kat sini.. Ada Play Land yang amat besar.. so dont wori.. anak2 happy bermain dan parents happy membeli buku... Gerai makan dan Playland tu ada kat tingkat atas... 

Ea dah bertemu jodoh???? 


Hasil borongan...
.
Alhamdulillah... hasil borongan selama 4jam membuak2 sehingga 1 beg baju pun tak muat dan penuh tangan.. hahaha.. Actually hampir separuh bukan untuk diri sendiri pun... Sharing is caring kan??? ;)

Senyum lebar dapat buku Power Rangers..


Mayya paling gembira dapat buku warna Power Rangers... Siap melompat kegirangan gitu... :)

Toy Story....


Jam 4am kami sampai Bangsar.. Alang2 dah nak subuh kami breakfast dulu kat McD Bangsar...  Sekali lagi mayya happie sebab instead of dapat Hello Kitty warna hitam (yang dia memang tak suka) dia dapat yang warna merah... hihi...

@ McD Bangsar...

No comments:

Post a Comment