Total Pageviews


Sunday 3 June 2012

Mid year school break...

Cuti sekolah datang lagi.... Mama ambil cuti 3 hari bawa mayya gi jenjalan... :) Mula2 kita pergi Butterfly Park. Paling seronok Aliya pun join sekali walau pada mulanya rasa cuak juga sebab Aliya menangis2 mama dia tak dapat join sekali. Puas memujuk akhirnya dia nak juga ikut.. :)

Dah nama pun butterfly park, memang banyaklah rama-rama yang cantik-cantik.. Pelbagai spesis dan warna.. :) tekun budak berdua ni menikmati suasana. Sebelum balik sempat juga beli t-shirt sebagai ole-ole. :)

@ Butterfly Park


Sesudah itu kami ke Tugu Peringatan Negara. Ermmm.. inilah kali pertama mama ke sini.. kekeke... dan sambung semula ke Planetarium Negara. Kami sempat menonton wayang Earth & Moon.. memang mengasikkan dan budak berdua ni dengan baiknya menonton sehingga tamat.. 

Aliya pulang ke rumah dengan hati gembira begitu juga kami... :)

@ Book Fair, The Mines 

Keesokkan harinya pula saya bawa mayya dan Ea ke pameran buku di Mines.. okla, not bad.. harga pun ade yg murah.. Sesudah itu kami singgah di Istana Lama. Ermmm... tidak mengecewakan dan setelah habis pusing tengok pameran di Istana Negara dalam hati terdetik.. 'padanlah bina Istana baru.. ;)'   hehe..

@ Istana Negara (Lama)


Alhamdulillah.. dapat juga saya tunaikan janji bawa mayya jenjalan sempena cuti sekolah ini... Akhir tahun mama bawa mayya jalan lg ye.. InsyaAllah.. :) 

No comments:

Post a Comment