Total Pageviews


Sunday 11 December 2011

~ Utusan Malaysia - 9 Disember 2011 ~


Seminar Pengauditan Anak - Anak Syarikat dibawah Agensi Milikan KKLW telah berlangsung pada 8 Disember 2011 dengan dihadiri oleh Ketua Pegawai Eksekutif syarikat bersama dengan Ketua Pegawai Eksekutif Kewangan syarikat. Seminar ini dianjurkan oleh Unit Audit Dalam KKLW bertujuan untuk memberi pendedahan kepada anak syarikat milik agensi tentang cara audit dilaksanakan diperingkat Audit Negara.

Syabas diucapkan buat warga Unit Audit Dalam KKLW dalam usaha murni memperkasakan bahagian audit dalam di agensi. Begitu banyak ilmu baru didedahkan dan cara agar dapat mengelakkan dari berlakunya urusniaga yang diragui.

Hati saya amat tertarik dengan Amanat yang telah disampaikan oleh Yang Berhormat Dato Seri Mohd Shafie Bin Apdal dimana beliau amat perihatin agar semua Pegawai yang dipertanggungjawabkan di agensi melaksanakan kerja sebagai suatu ibadah dan bersikap jujur serta amanah dalam melaksanakan program kerajaan dan perniagaan yang menguntungkan kesemua pihak terutama buat rakyat miskin tegar diluar bandar.

Semoga dengan pendedahan ini, agensi yang terlibat dapat membersihkan nama agensi dan berbakti kepada rakyat diluar bandar.. Maju Agensi, Majulah Negara.....

No comments:

Post a Comment