Total Pageviews


Saturday 3 May 2014

Pameran Buku Antarabangsa 2014 - PWTC

Hati ni memang nak sangat ke pameran buku antarabangsa ni.. dok tengok IG Chef Wan lagila saya meronta-ronta nak dapatkan buku beliau... Tapi bila mengenangkan jalan jam nak ke PWTC, dengan orang ramai bersesak-sesak dan Mayya yang sukar dikawal so saya just berdoa agar Allah berikan saya masa yang sesuai untuk ke sana...

Alhamdulillah, arini pas ambil mayya kat school saya terus ke PWTC. Alhamdulillah jalan lenggang, dapat parking kat G level PWTC betul-betul depan pintu masuk... dan kat dalamnya tak ramai orang... Ya Allah, bestnya... rileks je saya dan Mayya membelek buku dan puas memilih buku.. Paling happy saya dapat apa yang saya hajati.. Syukur kehadrat illahi kerana mempermudahkan urusan saya hari ini.. :)


400 resepi terbaik Chef Wan..

Mayya khusyuk tengok demo masakan Chef Wan..

sukanye dapat buku Ana Muslim..

Ana Muslim... 

No comments:

Post a Comment